Los bericht bekijken
  #3  
Oud 16 januari 2008, 00:31
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wie zou mij kunnen helpen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silvia1 Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb zelf niet zo veel ervaring met sollicitatiebrieven schrijven, maar ik heb wat suggesties voor verbeteringen in het rood weergeven.



Betreft: Open sollicitatie XXX, 13 januari 2008


Geachte heer/mevrouw,

Aangezien ik in maart/april ga verhuizen naar XXX ben ik op zoek naar een nieuwe en uitdagende baan waarmee ik parttime/fulltime aan de slag kan.
Deze openingszin komt op mij over alsof je de baan alleen wilt omdat je een nieuw huis hebt gekocht.
Ik zou voor een openingszin kiezen die beschrijft wat jou precies aanspreekt aan dát bedrijf (waarom solliciteer je precies daar?)

Graag zou ik mijn opgedane kennis en ervaring willen uitbreiden in uw bedrijf.

Op dit moment ben ik werkzaam als woon en activiteiten begeleidster bij Icare de Trans XXX in Drenthe.
Dit werk bevalt mij ontzettend goed. Waarom?

Ik ben goed in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken en heb een collegiale en flexibele instelling. Ik ben stressbestendig, toon initiatief en beschik over goede communicatieve vaardigheden en ik heb ervaring met transfer materiaal zoals tilliften, douchebrancard e.d.
Probeer deze eigenschappen te onderbouwen: waaruit blijkt dat jij deze eigenschappen bezit? http://www.carrieretijger.nl/carriere/solliciteren/overtuigen-met-profiel/eigenschappen-vaardigheden-aantonen
e.d, zou ik weg laten.


Het volgen van aanvullende cursussen is voor mij dan ook geen enkel probleem.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groet,

XXXX
[/QUOTE]

Ja dankje wel, ik ga even knutselen en dan post ik het hopelijk krijg ik meer tips
Met citaat reageren