Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 november 2017, 06:10
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catbert Bekijk bericht
Ik denk dat je het veel te pessimistisch ziet. De meeste managers zijn mensen van vlees en bloed. Het gros zal het beste voor hebben met het bedrijf en de medewerkers die er werken.
De meeste managers zijn doorgeefluiken van laffe, gezichtloze bazen die enkel dingen "doorgeven" van baas naar werkvloer, van werkvloer naar baas werken ze als een soort filter of muur.

Citaat:
Denk je niet dat managers er ook tegenaan kunnen hikken om het slechte nieuws te brengen?
Ik denk inderdaad dat de meeste managers of bazen er niet mee zitten om het slechte nieuws te brengen; werk en prive gescheiden houden noemen ze dat ook wel en iemand ontslaan hoort bij je job als manager. Bovendien is het gehele ritueel toch maar even een "toneelstukje" wat hooguit 30 minuten duurt en de des betreffende persoon zie je daarna toch niet meer, toch? Althans niet binnen de muren van het bedrijf.

Citaat:
En is woensdagmiddag een leuker moment om slecht nieuws te vertellen?
In principe wel, dan heb je donderdag en vrijdag nog om wat af te koelen ipv je enige vrije dagen als werknemer.

Citaat:
Waar komt deze vraag plotseling vandaan?
Ik ben zwaar getraumatiseerd door mijn verleden als werknemer en de ervaringen die ik opgedaan heb op de werkvloer met managers, HR personen, bazen en klikkende collega's. Waarschijnlijk ben ik daar tevens niet de enige in.

Ik heb al een tijd een eigen zaak; wat gewoon goed gaat maar af en toe komt er wat oud zeer bovendrijven waar ik antwoorden voor zoek. Het zit echt heel erg diep.
Met citaat reageren