Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 augustus 2013, 11:14
selma2013 selma2013 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2013
Berichten: 1
selma2013 is on a distinguished road
Standaard Interne sollicitatie dossierbeheerder

Profiel van de kandidaat
Kennis / Ervaring:

■Goede kennis hebben van de MS-Office toepassingen: o.a. Word, Excel, PowerPoint en Outlook
■Goede kennis hebben van het Engels, zowel gesproken als geschreven
■Kennis van een 3de taal (naast het Engels en het Nederlands) strekt tot de aanbeveling
■Relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt


Vaardigheden:

■Beschikken over goede sociale vaardigheden
■Beschikken over goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk, in het Engels en in het Nederlands)
■Kunnen werken in teamverband: een professionele samenwerking nastreven met de andere xxx-diensten


Attitudes:

■Leerbereid zijn: o.a. bereid zijn tot het aanleren van een Access-gebaseerd database-programma
■Klantgericht zijn
■Interesse hebben voor internationalisering in het hoger onderwijs
■Flexibel en dynamisch zijn
■Proactief zijn
■Zin hebben voor initiatief
■Teamgericht zijn
■Stressbestendig zijn: o.a. kunnen werken met deadlines
■Nauwkeurig zijn








Geachte mevrouw xxx

Via de internesite vernam ik dat dienst xxx op zoek is naar een hoofdmedewerker (dossierbeheerder). Bij het lezen van de vacature was onmiddellijk mijn interesse gewekt.

In mijn huidige functie ben ik werkzaam als xxx bij de afdeling xxx. Ik behandel zowel het inhoudelijke als het administratieve traject van mijn dossiers. Nauwkeurigheid, klant-en teamgericht werk staat centraal bij de uitvoering van mijn taken.

Aangezien ik mijn blikveld en ervaring wens te verruimen, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn carričre. Mijn interesse gaat uit naar functies welke aansluiten bij mijn opgedane ervaring. Ik ben ook bereid om nodige opleidingen te volgen om mijn taken nauwgezetter uit te voeren.

Bij al mijn werkzaamheden heb ik bewezen proactief, analytisch en flexibel te zijn. Daarnaast beschik ik over goede communicatieve vaardigheden en kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren. Tenslotte spreek ik naast het Nederlands ook vloeiend Frans, Duits en Engels.

Ik hoop dat mijn enthousiasme een aanleiding is voor een persoonlijk gesprek. Voor meer informatie over mijn achtergrond en werkervaring verwijs ik naar het bijgevoegde curriculum.

Met vriendelijke groeten
xxx
Met citaat reageren