Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 april 2011, 21:19
loveturn loveturn is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 april 2011
Berichten: 2
loveturn is on a distinguished road
Talking HBO voltijd én deeltijd

Hoi!

Momenteel ben ik student van een HBO voltijd studie, met als het goed is aan het eind van het schooljaar een propedeuse papiertje in mijn bezit. Nou is er nog een opleiding die ik ook heel erg graag wil volgen, ook HBO, iets wat altijd al mijn passie is geweest. 'Later' wil ik gaan ondernemen en hoe ik het al jarenlang droom is het precies een combinatie van deze twee studies (ondanks dat het twee compleet verschillende studies zijn, ik heb ze allebei nodig).

Nu wil ik mijn voltijd studie deeltijd gaan volgen en de andere studie voltijd gaan doen. Nu vraag ik mij af, zijn er meer mensen die dit doen? Ik ben heel erg benieuwd naar andere ervaringen!

Over werken hoef ik mij geen zorgen te maken, ik woon nu een jaar in een prachtig appartement en kan alles prima betalen zonder werk. Verder heb ik ook niet echt zorgen over een sociaal leven, want ik heb dat een stuk minder nodig dan andere leeftijdsgenoten

Maar mijn grote vraag is collegegeld. Moet je twee keer collegegeld betalen, ondanks dat het voltijd én deeltijd is, of moet je twee keer collegegeld betalen? Want in dat laatste geval wordt het financieel gezien een iets groter probleem
Met citaat reageren