Los bericht bekijken
  #4  
Oud 22 oktober 2007, 05:41
gast - YN
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Een droom als Journalist, vast aan MBO...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek36 Bekijk bericht
Hartstikke bedankt voor je reactie!

Eerst maak ik mijn MBO af en daarna ga ik mooi naar Utrecht.
Ik kom wel via een omweg op het HBO dankzij papalief, maar als hij zo graag geld uitgeeft moet hij dat mooi zelf weten

Inderdaad, als mijn pa het HBO Journalistiek niet wil betalen, vraag ik gewoon een beurs aan.

Heeft er nog iemand een mening, laat hem alstublieft horen! (ook over of dit een goede vooropleiding is)
Hoi Freek,

Ik was zojuist zelf aan het googelen voor een nieuwe studie dat ik eventueel zou kunnen gaan volgen, want ik zit zo ongeveer hetzelfde verhaal als jij, ik ben zelfs 19 en ook ik wilde toen ik van de middelbare school afkwam meteen journalistiek gaan studeren, maar moest eerst een MBO-opleidng doen.

Mijn decaan van toen gaf mij als advies om een MBO-opleiding van juridisch medewerker te gaan volgen en daarna een HBO-studie journalistiek te doen. Dit heb ik dus gedaan, en net zoals bij jou ging het, het eerste jaar goed, maar begon het tweede jaar steeds saaier te worden, totdat we uiteindelijk op een lange stage gingen waarna ik gestopt ben voor een jaar met deze studie (waarschijnlijk heel stom van mij, want i.p.v 2 jaar, heb ik nog 3 jaar te gaan met een studie waar ik niets aan vind).

Ik heb besloten om eerst een jaar te gaan werken en dan verder te gaan met mijn studie of een nieuwe studie te beginnen die mij wel aanspreekt.

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 12 september 2011 om 10:23
Met citaat reageren