Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 oktober 2017, 12:49
TanjaSann TanjaSann is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2017
Berichten: 1
TanjaSann is on a distinguished road
Standaard feedback gevraagd op elevatorpitch

Hallo allemaal,
Ik ben intern aan het solliciteren en zou heel graag jullie feedback / input willen ontvangen voor deze elevatorpitch. Namen heb ik om privacy weggelaten.

Mijn naam is Sanna en ik werk met veel plezier als management ondersteuner voor ...... De liefde voor dit vak is sinds 2007 opgebloeid. Voor mij is dit de allerleukste wereldbaan die ik me maar kan wensen, echt een droom job, en ben daar ook super gelukkig mee.

Het secretaressewerk zit dan ook in mijn bloed. Ik ben van nature een organisatietalent en werk planmatig. Ik vind het ontzettend leuk om service te verlenen en om met iedereen mee te denken over in de te plannen werkzaamheden.

Ik ben het aanspreekpunt van het secretariaat en voel me dan ook een soort moadboard van pinterest. Iemand die alles weet vwb ondersteunende en software werkzaamheden.

Ik ben een doorzetter en bijt me als een tijger ergens in vast en vind het fantastisch als het bedrijfsbureau dan ook op rolletjes loopt en de directeur zeer tevreden is. Ik ben er trots op om deel te mogen uitmaken van het team van management ondersteuners van ....
Met citaat reageren