Los bericht bekijken
  #4  
Oud 8 april 2008, 19:29
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Solicitatiebrief dierenartsassistente / paraveterinaire

Hoi, hier even wat aanvullende opmerkingen


(Ik zou de openingszin origineler maken, iets waar enthousiasme uitstraalt. En ik weet dat is makkelijker dan gedaan.Bijvoorbeeld Deze baan lijkt mij het einde of ik heb mijzelf altijd beschouwd als een dierenfluisteraar o.i.d.. Een echte binnenkomer dus)

Na ons telefoongesprek op 05.04.2008, wil ik graag in aanmerking komen voor de functie van dierenartsassistente/ paraveterinair in uw praktijk.

Doordat een goede vriendin van mij dierenartsassistente is heb ik een dag meegekeken tijdens haar werkzaamheden. Deze dag kon voor mij niet meer stuk. Door deze praktijkervaring ben ik recent zeer begonnen met de opleiding tot dierenartsassistente bij de LOI.
Zoals u in mijn cv kunt lezen heb ik van 12.11.07 t/m 06.03.08 stage gelopen bij D.A.P. xxx. Dit heeft mij geleerd.... Via de LOI heb ik aan Laboratorium Praktijkdagen deelgenomen en een eerste hulp cursus gevolgd in het Martin Gaus centrum.
Naa(st) deze opleiding die eind november eindigt, zou ik graag nog verdere cursussen volgen, zoals de paardenhouderij of de gedragscursus voor honden.
Ik ben fulltime beschikb(a)ar, maar vind het een deeltijdbaanook prima. Ook werken tijdens de weekenden en avonduren zijn voor mij geen probleem.
Zelf heb ik een paard, een hond, een kat en een aantal vissen in een vijver.
In mijn vrije tijd rij ik western en surf ik graag (hobby's in je cv vermelden)
(deze zin is erg clichč)Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld en het geeft mij voldoening dieren en mensen te helpen. Verder karakteriseert men mij privé en in mijn vroegere werk als een rustig persoon die van aanpakken weet en niet snel van haar stuk te krijgen is. Het omgaan met dieren en mensen op een respectvolle manier vind ik erg belangrijk en zal zeker van pas komen aan de balie en telefoon.

Hoop dat je hier verder mee kunt. Gr Leeuw
Met citaat reageren