Los bericht bekijken
  #2  
Oud 15 juni 2011, 19:13
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jim420316 Bekijk bericht
De omschrijving van het functieprofiel spreekt mij erg aan.
Dit is dubbelop: het functieprofiel is de functieomschrijving. Ik zou dus zeggen: "Het functieprofiel spreekt mij erg aan" of "De functieomschrijving spreekt mij erg aan".

Misschien nog mooier "De functie spreekt mij erg aan", want daar draait het uiteindelijk om. De omschrijving verdwijnt in de vergetelheid, maar de functie blijft.

Citaat:
meewerken aan een functionele verbetering van de webshop zijn
"aan functionele verbeteringen" klinkt beter. Bij 'een' denk ik: welke? En waarom niet de andere?

Citaat:
drie aspecten
Het zijn taken of verantwoordelijkheden neem ik aan, dus ik zou het wollige 'aspecten' liever vermijden.

Citaat:
Door mijn opleiding en stages heb ik veel affiniteit met computers en retail. Door mijn kennis met betrekking tot computers heb ik het vermogen om snel met nieuwe software te kunnen werken. Ik heb tijdens mijn stages ervaring op gedaan met de verkoop van producten aan particulieren en ben daardoor commercieel ingesteld. Tijdens mijn stages werkte ik zowel individueel als in een team aan diverse projecten waardoor ik zeer flexibel ben en zelfstandig kan werken. Tijdens mijn stage bij [naam bedrijf] heb ik geleerd te werken met mensen met diverse nationaliteiten en culturen. Tevens heb ik tijdens mijn stage bij [naam bedrijf] meegewerkt aan het ontwerpen van reclamefolders. Buiten mijn ervaring en competenties ben ik zeer gemotiveerd om te werken.
Hier schiet je een beetje door in het benoemen en claimen van positieve eigenschappen. Kies de belangrijkste eruit en probeer die wat krachtiger aan te tonen.

Ik noem maar wat: dat je met mensen met diverse nationaliteiten en culturen hebt gewerkt is prima, maar het zou me verbazen als dat voor de functie van contentmanager erg relevant is. Misschien kun je die beter weglaten, om ruimte te maken voor meer onderbouwing bij de relevantere punten.

Citaat:
Daarnaast sta ik open voor een verdere ontwikkeling door middel van studies waardoor mijn inzetbaarheid binnen de organisatie wordt vergroot.
De meervoudsvorm 'studies' klinkt wat te gretig (en 'opleiding' vind ik in niet-academische context een betere woordkeuze), terwijl 'sta ik open voor' weer wat passief klinkt.

Citaat:
Ik zie uit naar uw spoedige reactie.
Ik vind het minder netjes - en overbodig - om een spoedige reactie te vragen. Het klinkt alsof de werkgever naar jouw pijpen moet dansen, terwijl het nu eenmaal de werkgever is die het tijdpad van het wervingstraject bepaalt.

Ik hoop dat je wat met deze opmerkingen kan. Succes!
__________________
René
Met citaat reageren