Los bericht bekijken
  #3  
Oud 17 juli 2013, 21:46
AnneV AnneV is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2013
Berichten: 22
AnneV is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saskiaj Bekijk bericht
Geachte Mevrouw,
Op jullie site zag ik de vacature staan voor een pedagogische medewerker voor een nieuw te openen BSO.
De reden waarom ik solliciteer op jullie vacature is vanwege het feit dat ik graag met kinderen wil werken in de leeftijdscategorie 4 tot en met 12 jaar.
Waarom ik graag met kinderen wil werken is om hun eerlijkheid, spontaniteit en om ze te kunnen begeleiden in hun ontwikkeling.
Kinderen die op de BSO komen willen graag stoom kunnen afblazen en willen graag hun verhaal kwijt kunnen, dan vindt ik het leuk om een luisterend oor aan te kunnen bieden.

In de vacature zag ik staan dat jullie flexibele, positief ingestelde en zelfstandige mensen zoeken.
Momenteel werk ik binnen een organisatie als all-rounder wat voor soort organisatie is het? Dit is erg vaag. Het kan nu van alles zijn., daardoor sta ik elke week ergens anders en soms per dag. het laatste stukje van de zin loopt niet lekker Dat maakt me flexibel. Tegelijkertijd sta ik positief in het leven. Zelfstandigheid komt van pas doordat ik initiatieven neem en overleg pleeg wanneer dit nodig is. Zelfstandigheid laat ik zien door initiatieven te nemen en overleg te plegen wanneer nodig.
Tevens is het [B"het" weglaten denk ik[/B] een nieuw te openen locatie erg leuk, omdat je met elkaar de locatie zo kan inrichten dat je de kinderen een warme, welkome basis kan bieden nadat ze een dag op school doorgebracht hebben.

Zelf ben ik een vrij rustig persoon. Verder ben ik creatief en muzikaal ingesteld. Tevens hou ik ervan om voor te lezen en spelletjes te spelen met kinderen. Ook hou ik erg van de natuur en ben ik daar vaak in te vinden. Daarom vindt ik het leuk om naar een natuurlijke omgeving te gaan met de kinderen en daar activiteiten te kunnen doen. Dat is de reden dat ik het leuk vind om naar een natuurlijke omgeving te gaan om daar activiteiten te doen met kinderen
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen.
Graag zie ik uw antwoord tegemoet.
Met vriendelijke groet,

Saskia Krimp

-Sommige zinnen zijn erg lang en lezen niet heel prettig, probeer het wat bondiger te houden.
-In de eerste alinea staat een paar keer het woord waarom, ik zou kiezen voor een andere zinsbouw, waardoor je dat woord weg kunt laten
Met citaat reageren