Discussie: NTI of LOI
Los bericht bekijken
  #9  
Oud 15 juli 2009, 12:56
Dio
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: NTI of LOI

Sinds een paar maanden volg ik de HBO opleiding Accountancy aan de LOI en ik moet zeggen dat het me goed bevalt, en dat ik erg tevreden ben over de LOI. De klantenservice is goed bereikbaar, als je huiswerk instuurt wordt het meestal binnen een dag nagekeken en krijg je het terug. 1 keer klopte bij mij de verzonden materialen niet, toen heb ik gebeld en 2 dagen later had ik de juiste materialen in huis. Daarnaast zijn de meeste HBO opleidingen (of inmiddels misschien wel alle HBO opleidingen) NVAO geaccrediteerd. Het enige nadeel van de LOI (wat ik tot nu toe heb ervaren) is dat er maar één examenlocatie is (weet niet of dit bij NTI en/of NCOI ook zo is), in Leiderdorp, dus als je in bijv. Groningen of Maastricht woont is het wel een eindje weg. Qua kosten valt het ook wel mee, ongeveer hetzelfde als een reguliere HBO opleiding. Het lesgeld is nagenoeg hetzelfde, je betaalt wel extra examengeld, maar daarentegen hoef je (tenminste, bij mijn opleiding) geen boeken en readers aan te schaffen.
Met citaat reageren