Los bericht bekijken
  #17  
Oud 18 augustus 2006, 15:16
Lady Lady is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 32
Lady is on a distinguished road
Standaard Re: Op zoek naar.......wat nu precies?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle
Lady en Monique, wat had de loopbaanadviseur volgens jullie moeten doen om jullie wel de goede richting in te krijgen? Kun je benoemen wat je hebt gemist? Wat zou jij met jezelf doen als je de loopbaanadviseur was
Hoi Isabelle,
Moeilijk om zo op papier (of in dit geval electronisch ) te beschrijven wat ik heb gemist.
Nu ik er zo over nadenk ligt het waarschijnlijk gewoon aan mezelf en niet aan de adviseurs. Toch miste ik wel het concretiseren van een aantal zaken. Om een voorbeeld te geven: ik kon (en kan) niet echt aangeven waar ik veel plezier in had qua werk. Het lukte me niet dat goed uit mezelf te halen, maar op de een of andere manier lukte dat de adviseur ook niet (ik weet ook niet precies wat ik had verwacht, gerichte vragen of iets dergelijks].
Ik kan het niet heel goed verwoorden, maar alles bleef een beetje in lucht zweven, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Wat zou ik met mezelf doen als ik loopbaanadviseur zou zijn: ik denk toch veel meer doorvragen, zodat je zeker bent dat de onderste steen boven komt. Daarnaast wat meer een concrete richting aangeven waar je met de ontdekte kwaliteiten en vaardigheden terecht zou kunnen.
Groet
Lady
Met citaat reageren