Los bericht bekijken
  #2  
Oud 17 november 2010, 15:13
Klaus Klaus is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 november 2010
Berichten: 7
Klaus is on a distinguished road
Standaard

-Wou- is geen woord: -Wilde- wel

Ik volg een opleiding aan een school, staat net iets mooier dan op een school, wat exact juist is laat ik even in het midden.

Citaat:
Hij kwam toen met het bedrijf ****** aanzetten. Ik had hier nog niet eerder van gehoord en na uitleg sprak dit mij meteen aan.
Zou ik niet zo formuleren, "Hij kwam er mee aanzetten" klink als of je het eigenlijk maar niets vind, maar je geeft in de zin die je er op laat volgen aan het bedrijf juist wel te zien zitten... Ik kijk er een beetje van op. Je zou beter voor een positievere vorm gaan. Iets dat lijkt op "Mijn docent droeg uw bedrijf als optie aan, en sinds zijn uitleg ben ik enhousiast over uw bedrijf als mijn stage plaats" Speel hier gewoon mee, je opzet ziet er wel goed uit.

Citaat:
Er wordt gezegd dat het...
Net of je het zelf niet gelooft, je mag van mij best iets... tja, hoe zal ik het noemen? Zekerder (tikkie arrogant) zijn. Je schrijf om jezelf te verkopen, natuurlijk.

Liever aangeven dat je zowel een teamwerker als zelfstandig bent, de vorm die je nu hebt gekozen kan ongunstig uitpakken.
(pas wel op dat je niet in de standaard zinnen vervalt)

Verder zie ik niet zo veel problemen in je brief.

Groet
Met citaat reageren