Los bericht bekijken
  #2  
Oud 31 januari 2009, 20:41
Erik63
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief constructiebankwerker

Een gediplomeerde en leergierige metaalbewerker met internationale werkervaring en leidinggevende capiciteiten zoekt een nieuwe uitdaging. Kunt u mij deze uitdaging bieden? Volgens de heer XXXX zijn er wellicht enkele mogelijkheden.

Een korte toelichting: Alweer meer dan 11 jaar geleden ben ik gestart als constructiebankwerker bij Huser Metallbau in Zwitserland. Na afronding van de 4 jarige opleiding constructiebankwerker in 2002 ben ik mij verder blijven ontwikkelen. Zo heb ik bij Huser Metallbau inmiddels diverse diploma’s behaald, waaronder de International Welding Practitioner. Ik mag mij dus met recht een vakman pur sang noemen. Overigens ben ik bij mijn huidige werkgever ook verantwoordelijk voor de lassafdeling en het magazijn.

Ondanks mijn goede baan in Zwitserland, blijft Nederland aan mij trekken. Tijdens mijn zoektocht naar een Nederlandse uitdaging sprong uw bedrijf er met kop en schouders bovenuit. Uw bedrijfsprofiel in combinatie met mijn persoonlijke kenmerken en ervaringen bieden mijn inziens volop raakvlakken. Ik zou dan ook graag voor uw bedrijf willen werken.

In een persoonlijk gesprek zou ik deze raakvlakken graag willen toelichten. Zou u mij deze kans willen bieden?

Met vriendelijke groet,
Sjoerd van der Heide

Bijlage:
Curriculum vitea
Diploma's

-------------------------------------

Succes!

Groeten,
Erik
Met citaat reageren