Discussie: Vaardigheden CV
Los bericht bekijken
  #9  
Oud 26 oktober 2008, 20:52
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Vaardigheden CV

Hij zag er wat rommelig uit, omdat je tekstblokken technisch gezien niet helemaal klopten.
Dit heb ik even gefixed....

Gelijk wat opmerkingen hier en daar geplaatst.

Het valt mij op dat je enorm veel competenties opsomt. Zowel in je profiel als in het kopje competenties. Beperkt je tot hooguit 5 verschillende competenties (die niet aan elkaar gerelateerd zijn), dat is jouw essentie.
Less is more.
Kies ook of je je competenties in je profiel opsomt of onder een apart kopje.
Allebei is te veel van het goede.

Ik mis een doelstelling. Ik zou niet zo goed weten wat ik met je aanmoet.
Ben je office manager en daarnaast ondernemer in de mode of andersom en wat is je doel voor de toekomst. Maak dat wat duidelijker.

Verder spreken mijn aanpassingen voor zich. Het blijft een kwestie van smaak.

Maar naar mijn mening zal de ouderwetse sollicitatiebrief langzaam of snel uitsterven door alle ontwikkelingen op gebied van email, (virtuele) netwerken, jobboards etc...
Daardoor zal ook het CV de komende tijden een aantal wijzigingen ondergaan, waardoor je het ontbreken van motivatie en doelstelling etc. kan ondervangen in een uitgebreider CV.


greetz
Tessa






Cvcnn1 Making Sense.doc
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren