Los bericht bekijken
  #3  
Oud 18 juni 2007, 22:54
jacqueline jacqueline is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juni 2007
Berichten: 4
jacqueline is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie onderwijsassistente. Zouden jullie er naar willen kijken?

bedankt voor je reactie!

Wat is het moeilijk zeg om een goede brief te schrijven, zeker een open sollicitatie brief! Ik vind het erg lastig om dingen duidelijk te verwoorden.

Ik heb een nieuw opzetje gemaakt, het is niet veel. Maar zouden jullie dit voor mij willen beoordelen?

Geachte heer/mevrouw,

Aangezien ik goede verhalen heb gehoord over uw school, wil ik graag met veel enthousiasme open solliciteren naar een functie als onderwijsassistente biologie/scheikunde.

In 2005 heb ik mijn MLO opleiding richting analytische chemie met succes afgerond. Ik beschik over een goede chemie en biologie kennis en ik heb al redelijk wat ervaring opgedaan in de praktijk, zowel op school als in het bedrijfsleven. In september start ik met de lerarenopleiding biologie. Een baan als onderwijsassistente in combinatie met mijn studie, zal voor mij zeer leerzaam zijn.


Ik twijfel in de 2de alinea heel erg of ik nu eerst moet vertellen waarom ik deze baan wil of dat ik eerst moet vertellen wat ik gedaan heb en wat ik kan.

Moet ik het rode in de 3de alinea zetten of zal ik mijn laatste zin in een nieuwe alinea zetten?

Wat vinden jullie van mijn opzet zelf? Spreekt het een beetje aan, of is het saai? Ik ben niet zo creatief in mijn zinsbouw.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren