Los bericht bekijken
  #2  
Oud 4 december 2012, 20:28
de Patrick de Patrick is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 82
de Patrick is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marsha12 Bekijk bericht
Geachte heer naam contactpersoon,

Bij het lezen van de vacature voor adviseur xx was ik meteen enthousiast. De functie past precies bij mijn interesses, vaardigheden en ervaring en het zou me daarom een genoegen zijn om een bijdrage te mogen leveren aan uw organisatie. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die vakbekwame adviseur ben waarnaar u zoekt op zoek bent.

Momenteel ben ik bezig met het afronden van de opleiding xx op de xx. Ik heb het erg naar mijn zin en ben dan ook gemotiveerd om deze studie tot een goed einde te brengen. De afgelopen drie jaar heb ik toegepaste onderzoeken uitgevoerd, stage gelopen bij xx en in een Nationaal Park in Costa Rica. Hier heb ik veel kennis opgedaan en geleerd om samen te werken in verschillende teams. Een van mijn sterke kanten is het kritisch kijken naar dingen waardoor ik makkelijk verbanden kan trekken.

Ik ben een ambitieuze, leergierige, flexibele jongedame die op het gebied van biologie nog lang niet is uitgeleerd. Een nieuwe uitdaging daar sta ik helemaal voor open. Ik ben er van overtuigd dat ik een meerwaarde kan zijn voor u bedrijf.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om mijn adviseurkwaliteiten verder te ontwikkelen.

Mocht u op basis van mijn korte voorstelling benieuwd zijn naar meer, dan kom ik er graag persoonlijk meer over vertellen.
Ik heb even wat kleine schrijffoutjes aangeduid (die je waarschijnlijk wel zelf zou gevonden hebben).

Qua schrijfstijl zou ik dat anders doen, maar iedereen zijn stijl. De laatste twee zinnen zou ik toch anders aanpakken.

Je motivatie om je verder te ontwikkelen zou ik veel vroeger ter sprake brengen.

De slotzin vind ik niet zo goed geformuleerd. Het mag altijd wat orgineel zijn en de interesse wekken, maar zorg dat het vlot leest.
Met citaat reageren