Los bericht bekijken
  #6  
Oud 3 september 2008, 13:25
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gezocht: avondopleiding/deeltijdopleiding dierenartsassistent paraveterinair

Hoi!

Ik ben op zoek naar de persoon die dit bericht geschreven heeft.
Ik wil ook heel erg graag de opleiding gaan volgen en zit ook met het "probleem" dat ik toch afhankelijk ben van mijn huidige baan/salaris. Ik zal dus ook naast de opleiding en de stage moeten blijven werken.

Ik vind het ten eerste heel erg knap dat het gelukt is en ik zou heel erg graag nog een paar vragen willen stellen aan de persoon die dit bericht geschreven heeft!

Zou je alsjeblieft contact met me op willen nemen?

Alvast heel erg bedankt!!! :-)

Groetjes Stephanie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Beste Angelique en Marije,

Ik heb de opleiding vorig jaar afgerond. Ik heb het gevolgd bij Capabel Onderwijsgroep. Ze hebben verschillende locaties. De kwaliteit is iets minder dan Barneveld, maar het is dan wel mogelijk om de opleiding in één jaar tijd te behalen. Je hoeft maar één dag in de week naar school en meestal is dit op een zaterdag. Je moet wel 2 dagen in de week stage lopen. Ik heb me ook laten omscholen. Vanwege mijn leeftijd kon ik geen beurs van de IBG meer krijgen, dus ik moest ernaast werken. Ik heb twee dagen in de week stage gelopen, drie dagen in de week gewerkt en zaterdag zat ik dan op school. Het is best wel zwaar, want ik moest 's avonds ook nog studeren, maar het is wel te doen. Omdat de opleiding één jaar duurt, is het wel te overzien. Check hun website.
Groetjes en veel succes!