Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 november 2014, 17:24
Haakkip Haakkip is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 november 2014
Berichten: 1
Haakkip is on a distinguished road
Standaard Wil iemand naar mijn sollicitatie kijken?

Goeden avond,

Heeft iemand tijd om naar mijn sollicitatie te kijken? Feedback is heel welkom en heel erg waardeerd.

Geachte...,

XX B.V is duidelijk de plek voor sportieve mensen met lef, die hun grenzen willen verleggen en volop van de natuur genieten.

Tijdens het bezoeken van uw website werd mij iets anders veel meer duidelijk. Buitensport B.V is niet alleen avontuurlijk, maar vooral heel ambitieus en energiek. Voor u zijn kwaliteit, respect en professionaliteit belangrijk. Waarden, die u en ik delen.

U heeft het doel om in 2015 tot de beste in uw sector te behoren en graag wil ik hieraan met u mee werken.

Ik ben een sportieve, hoog gemotiveerde vrouw met een goede commerciële instelling. Een brede opleiding op secretarieel, commercieel en financieel vlak geeft mij een uitstekende basis voor het werken in een dynamisch bedrijf, zoals XXX.

Ik sta niet graag stil en ik heb plezier in het leren van nieuwe dingen. Het is voor mij heel belangrijk om goede kwaliteit tijdens mijn werk te leveren. Hierbij toon ik grote mate van verantwoordelijkheid en ik denk oplossingsgericht. Het nakomen van beloftes is voor mij vanzelfsprekend en mijn doorzettingsvermogen maakt mij tot een hardwerkende en loyale werknemer, die elke dag de 101 % in haar werk geeft.

Naar mijn MBO studie tot Financieel medewerker bij het LSSO ben ik doorgegaan met het studeren voor het Praktijkdiploma boekhouden, welk ik in januari 2015 zal afsluiten. Deze studie geeft mij naast de diepgaande kennis in verschillende typen boekhoudingen ook een een goede inzicht in de bedrijfseconomische processen binnen een organisatie.

Wat mij bijzonders aan de door u aangeboden vacature aanspreekt is de veelzijdigheid van de functie en het werken in organisatie, die volop ruimte geeft voor ambitie en ontwikkeling.

De combinatie van secretariële, boekhoudtechnische en commerciële werkzaamheden maakt deze functie voor mij heel uniek en sluit uitstekend bij mijn ervaring als commercieel medewerker aan.

2015 wordt uw jaar en graag wil ik tijdens een persoonlijk gesprek met u bespreken welke bijdrage ik erbij kan leveren.

Met vriendelijke groet,


Bedankt voor het nakijken

Gr,

Nicole
Met citaat reageren