Los bericht bekijken
  #4  
Oud 20 november 2007, 20:50
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gezocht: avondopleiding/deeltijdopleiding dierenartsassistent paraveterinair

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuban Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben op zoek naar mogelijkheden om een avond dan wel deeltijd opleiding te volgen vcoor dierenartsassistent paraveterinair (geregistreerd), ik woon in Gelderland, nabij Nijmegen, en wil me laten omscholen, een carriere switch maken. Voltijd opleidingen kan ik wel vinden maar ik ben zelfstandig en heb natuurlijk naast de opleiding een inkomen nodig.
Wie weet er in de buurt een school, instelling die deze opleiding aanbiedt?
Of wie kan me er meer over vertellen die bijv. deze opleiding gevolgd heeft?
Ik hoop op reacties!

Groetjes Marije
Hoi Marije,

Ik wil ook aan deze opleiding beginnen, en wil ook graag geen voltijd opleiding volgen aangezien ik al eenige tijd werk en dus ook leef (auto enz.) naar mijn inkomen. Gelukkig woon ik nog wel thuis bij mijn ouders dat scheelt dan weer. Maar toch zou een voltijd opleiding een erg grote switch zijn. Ik kom toevallig ook uit (bij) Nijmegen. En zoek dus ook een opleiding deeltijd en het liefst in de buurt van Nijmegen. Heb je ook al geinformeerd bij het ROC Helicon opleiding (groenschool) aan de energie weg, bij het CWZ ziekenhuis. Deze opleiding start weer volgend schooljaar en kun je ook bbl in doen, dus werken en leren, dit is een tweejarige opleiding en je moet minimaal 20 uur werk hebben bij een dierenpraktijd. Ongeveer 2 dagen in de week ga je dan naar school. Misschien is dat iets voor je..... Ik heb al gebelt met ze, erg aardig en eind januari is er ook een open dag waar ik zeker heen ga. Je kunt ook op de website van hun kijken. Ik heb ook aan barneveld gedacht, alleen was mijn cursus instructrise van de hondencursus niet echt over te spreken, wat betreft het onderwijs voor gedragstherapeut dergelijke voor honden. En wel jammer dat wat verder weg is, maar misschien toch ook zeker de moeite waard om je daar ook te laten informeren. Sucses ermee. Misschien hoor ik het nog wel...

mvg, angelique