Los bericht bekijken
  #10  
Oud 25 juli 2012, 00:20
Geery Geery is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2012
Berichten: 14
Geery is on a distinguished road
Standaard

Heb onderstaande brief ervan gemaakt na de tips, willen jullie hier feedback opgeven?
Alvast bedankt Geery,


…………. …………..
…………………………..
…. .. ……………..


……..
T.a.v. Mevr. ……...
………………..
…. .. ………..


………., 18 juli 2012

Betreft: sollicitatie vacature Medewerker Bedrijfsbureau

Geachte mevrouw ……..,

Op de website van ….. staat dat u op zoek bent naar een medewerker bedrijfsbureau. Dit is echt een baan voor mij en daar ik me ook helemaal kan vinden in het profiel wil ik hierbij graag solliciteren naar de aangeboden functie.

Wat mij aanspreekt in deze functie is de afwisseling, de zelfstandigheid en de verantwoordelijkheid.
Tevens komen de aangegeven werkzaamheden overeen met mijn opgedane werkervaring als planner coördinator receptie bij de stichting …... Ik heb bij deze stichting taken uitgevoerd als het maken van de urenroosters en de daaruit voorkomende administratieve werkzaamheden. Voor de centrale keuken verzorgde ik de inkoop van goederen en de administratieve afhandeling hiervan.

Werken bij ….. spreekt mij aan daar ik mij aangetrokken voel tot het professionele medische karakter van uw organisatie waarin het belang van de patiënt voorop staat.

Vanuit mijn werkzaamheden in de zorg heb ik een resultaat en servicegerichte instelling en goede sociale en communicatieve vaardigheden gekregen en ben ik goed in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Ik ben accuraat, stressbestendig besluitvaardig en flexibel in werkzaamheden en werktijden.

Graag zou ik de mogelijkheid krijgen om deze brief en mijn curriculum vitae te komen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

………… …………

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren