Los bericht bekijken
  #5  
Oud 7 juni 2008, 18:07
Sandy-38 Sandy-38 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2007
Berichten: 23
Sandy-38 is on a distinguished road
Standaard Re: Ambtelijk secretaris....

Geachte mijnheer/mevrouw,

Weet u wat mijn goede voornemen voor 2007 was? Een leuke baan binnen een interessante werkomgeving. En dat is gelukt! Sinds november 2007 werk ik met veel plezier als secretariaatsmedewerker binnen (huidige werkgever). Hoewel ik veel plezier beleef binnen mijn werk wil ik toch meer de procesmatige kant uit vanuit een kader als de ondernemingsraad.

Aangezien ik vele jaren ervaring heb als directiesecretaresse heb ik gemerkt dat de relatie tussen de directie en de ondernemingsraad vaak een hele complexe is. Gezien mijn werkervaring en positieve instelling denk ik een waardevolle brug te kunnen vormen tussen het management en de ondernemingsraad. Ik wil graag nader toelichten waarom.

Zowel bij mijn huidige werkgevers als eerdere werkgevers ben ik altijd werkzaam geweest in functies waarin ik altijd veelvuldig contact heb (gehad) met de directie. Vanuit dat oogpunt gezien denk ik dankzij deze ervaringen zeer zeker mijn voordeel kan doen als ambtelijk secretaris binnen de ondernemingsraad. Ook heb ik, in zowel mijn huidige functie als in eerdere functies, altijd te maken gehad met zeer vertrouwelijke informatie en heeft de competentie integriteit verder geen enkel geheim meer voor mij.

Wat mij tenslotte aantrekt in genoemde functie is de mogelijkheid om meer de juridische kant uit te gaan. Aangezien ik per oktober een opleiding ga volgen als juridisch secretaresse is deze functie een perfecte aanvulling op genoemde opleiding en vice versa. Zoals ik al eerder aangaf in mijn brief vind ik de werkomgeving zeer interessant en daarom lijkt mij deze functie mij uitermate geschikt om nog meer te leren over de gehele organisatie.

Indien u ook van mening bent dat mijn eerdere administratieve werkervaring, enthousiasme en de nog te volgen opleiding een meerwaarde kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag. Ik kijk er naar uit u er persoonlijk van te mogen overtuigen dat ik de juiste persoon voor deze functie ben.
Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren