Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 januari 2007, 18:32
Justme75 Justme75 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2007
Berichten: 10
Justme75 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerkster

Graag zou ik horen of deze sollicitatiebrief in orde is:

Nancy XXXX
<adres>
<postcode/woonplaats>

KXX XXXXX aannemersbedrijf
<naam>
<adres>
<postcode/plaatsnaam>

Betreft: vacature administratief medewerkster

Geachte mevrouw <naam>,

Uw advertentie van 27 januari jl. op vacaturekrant.nl is voor mij aanleiding om te solliciteren naar de functie van administratief medewerkster bij uw aannemersbedrijf.

U zoekt iemand die goed is met taal en cijfers, bekend is met MS Word, Excel en Outlook, zelfstandig kan werken en van aanpakken weet.
In deze omschrijving kan ik mezelf vinden en stel me daarom graag aan u voor.

Ik ben Nancy B...., 31 jaar en woonachtig in A..........
Ik werk bijna 12 jaar in de levensmiddelenbranche en vind het tijd voor verandering, omdat ik er geen uitdaging meer vind.
Momenteel ben ik bezig met de opleiding financieel administratief medewerkster van het LSSO aan het Horizon College in Alkmaar, waarmee ik in juni klaar zal zijn. Graag zou ik mijn opgedane kennis in praktijk gaan brengen.
Daarnaast ben ik van mening dat mijn huidige functie al de nodige relatieve werkervaring met zich meebrengt. Ik sta achter de informatiebalie waar ik oa. verantwoordelijk ben voor het binnenkomende telefoonverkeer, het te woord staan en op de juiste manier helpen van klanten, verwerken van kas- en kluistellingen en zorgdragen voor een goede kassaplanning.
Ik heb een klantgerichte instelling en ben leergierig. Ook ben ik bekend met de programma’s MS Word, Excel en Outlook.

De omschrijving van uw bedrijf als zijnde jong en dynamisch sprak mij erg aan, alsmede het aanbod van afwisselend werk.

Ik hoop dat deze brief voldoende informatie geeft en voor u aanleiding is mij is uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,

Nancy XXXXX


Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren