Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 december 2006, 17:11
markwolf markwolf is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 1
markwolf is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief commercieel technisch medewerker

Mark Wolff..............
..............
........... Doetinchem


Nedcon B.V.
t.a.v. de HR Afdeling
Postbus 35
7000 AA DOETINCHEM


Betreft: vacature Commercieel Technisch Medewerker Verkoop Afdeling


Geachte heer / mevrouw,

Op de website van uw bedrijf las ik met interesse de vacature voor een commercieel technisch medewerker op de verkoopafdeling. Graag solliciteer ik naar deze functie.

De functie spreekt mij aan, daar ik graag meer ervaring wil opdoen in een commerciële, technische en internationale omgeving. Daarnaast viel mijn oog op het streven van Nedcon naar "perfecte projectimplementatie". Tijdens mijn studie heb ik me regelmatig met projectmatig werken bezig gehouden en mijn afstudeeropdracht bestond uit een voorstel voor projectmatig werken wat mijn opdrachtgever uiteindelijk een besparing van 20% in projecturen opleverde.

Zoals u in mijn CV kunt zien ben ik zojuist afgestudeerd en woonachtig in Doetinchem. Ik ben op zoek naar een leuke functie waarin ik mijzelf verder kan ontplooien en daarnaast een positieve bijdrage kan leveren aan het bedrijfsresultaat. Uw organisatie is regelmatig aan bod gekomen in cases en een aantal mensen in mijn omgeving hebben positieve ervaringen met uw bedrijf. Het lijkt mij dan ook een uitdaging voor uw bedrijf werkzaam te mogen zijn en ik denk dat ik met mijn opleiding HTS Technische Bedrijfskunde goed pas in het profiel dat u schetst. Verder beschik ik over de eigenschappen die worden geschetst in de vacature en kan daarnaast goed in teamverband als zelfstandig werken.

Het lijkt mij zeer interessant meer te leren over geautomatiseerde opslagsystemen en ....

Ik hoop dan ook dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan u toelichten

Met vriendelijke groet,


Mark Wolf

Zouden jullie een reactie willen geven op mijn solicitatiebrief. Mischien wat tips of aanpassingen. Geloof dat ik nog wel wat moet toevoegen. Hebben jullie nog ideeen????

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 13 december 2006 om 17:43 Reden: aanpassen inhoud.
Met citaat reageren