Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 juni 2014, 02:33
bakkertjuh bakkertjuh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juni 2014
Berichten: 1
bakkertjuh is on a distinguished road
Standaard 32 jaar en het gewoon ff niet meer weten.

hallo allemaal

ik ben 32 jaar en zit ff vast.

ik heb eigenlijk altijd al niet echt geweten wat ik moest gaan doen.
Had veel ideeen en plannen zoals school volgen in het buitenland na mijn opleiding reizen . Maar dat is altijd tegen gehouden door mijn ouders. Ik moest verstandig zijn en Naar school gaan en stage lopen/werken.

Ik moest ook zeggen school boeide mij niet

Ik heb opleiding vbo groen gedaan wou hovenier worden en na me stage was ik hier klaar mee

Na het behalen van mijn VBO c diploma ben ik de opleiding brood/banket gaan volgen. vraag me niet waarom maar ik moest wat.

Ik heb hierbij school zwaar verwaarloosd en heb toch ca 8jaar in de bakkerij gewerkt,

Ik was hier op mijn 24e helemaal klaar mee en mee gestopt.
sinds die tijd heb ik jaren bijgeklust in de horeca en talloze banen gehad.

productie
heftruck chaufeur
orderpicker
isolatiemonteur
schilder
in de bouw als manusje van alles
Ga maar door.

Op dit moment ben ik werkzaam als verkeersregelaar
Ik zal je zeggen een slechtere baan bestaat er niet. Er is geen cao er wordt zwaar misbruik van je gemaakt je werkt gemiddeld 60 uur in de week en als je is niet kan zeggen ze gewoon je moet anders donder je maar op(ja ze werken allemaal met 0 uren contracten dus als je moeilijk doet zit je thuis.

Ik heb een gezin dus het is voor mij niet mogelijk om is te zeggen ik blijf een half jaar thuis en ga is lekker nadenken goh wat ga ik nou is doen.

moet ook eerlijk zeggen na 16 jaar werken weet ik het ook echt niet.

heeft iemand tips of dergelijke dat ik via testen of gesprekken is iets kan gaan doen dat mij is op een spoor zet zodat ik iig gewoon met zin mebed uitstap om naar mijn werk te gaan.

bedankt
Met citaat reageren