Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 februari 2007, 12:47
Opa Buiswater Opa Buiswater is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2006
Berichten: 12
Opa Buiswater is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Systeembeheerder

Geachte forumleden,

Ik wil u vragen mijn sollicitatiebrief te beoordelen en te be commentariseren.
Aangezien het al enige tijd geleden is dat ik een dergelijke brief heb geschreven ben ik een beetje onzeker over de doeltreffendheid c.q. het onderscheidende vermogen.


Geachte mijnheer/mevrouw,

Door het lezen van het functieomschrijving van de vacature Systeembeheerder op de website: 12345.nl ben ik zeer enthousiast geworden over uw organisatie en een eventuele functie binnen uw organisatie. Ik heb een goed beeld gekregen van de diversiteit van de activiteiten die worden ondersteund. Hierdoor is mijn enthousiasme nog verder versterkt.

Het beheren van diverse Windows (2003) servers is wat ik de afgelopen 8 jaar elke dag met liefde voor het vak heb gedaan. U bent op zoek naar iemand die de kernwaarden; klanttevredenheid, medewerkertevredenheid en kosteneffectiviteit hoog in het vaandel heeft staan, ik ben van mening dat ik dat ben.

Door mijn polyvalente ingesteldheid streef ik ernaar gevarieerd en projectmatig te werken.
Dagelijkse (mondelinge en schriftelijke) communicatie – zowel intern als extern – is inherent aan het goede verloop van de werkzaamheden.

Indien u ook van mening bent dat mijn kwaliteiten en passie voor systeembeheer een meerwaarde kunnen betekenen, dan hoor ik dat heel graag van u. Ik kijk er geboeid naar uit u er persoonlijk van te mogen overtuigen dat systeembeheer echt mijn ding is.


Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Opa Buiswater
__________________
‘Geef mij de baan die bij mij past en ik hoef nooit meer te werken’....

Confucius
Met citaat reageren