Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 april 2011, 17:19
marweecos marweecos is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2011
Berichten: 17
marweecos is on a distinguished road
Standaard Onderhandelen als starter

Hallo,

Vandaag heb ik de eindelijk de aanbieding via de mail gehad waar ik dagen al op moest wachten omdat het niet goed gekeurd was. Beetje vreemd voor een organisatie waar meer dan 10.000 mensen wereldwijd werken. Maar goed...
Toen ik het salaris zag had ik wel zoiets van wat jammer nou. Valt net (met €50) buiten mijn minimale startsalaris als net afgestudeerde Wo'er met een lichte vorm van werkervaring.
Als ik ook kijk naar soortgelijke organisaties waar vrienden van mij werken dan zitten die wel conform de markt. En dat is naar mijn idee minimaal 2500.
Nu weet ik alleen niet of ik dit ook kenbaar moet/kan maken bij mijn arbeidsvoorwaardengesprek gezien ook de economische tijden nog niet optimaal draaien. Hiernaast heb ik in mijn laatste sollicitatiegesprek al gehoord van de regiomanager waar ik straks ga werken dat er vrij weinig te onderhandelen is aan de aanbieding. Maar naar mijn weten is "weinig" toch iets.
Kan ik tijdens dit gesprek onderhandelen om 50€ extra p/m te krijgen? Of kan ik strategisch beter ergens anders in onderhandelen bv lease regeling/tel abbo of iets dergelijks?
Met citaat reageren