Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 maart 2011, 08:53
Lady22 Lady22 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 18
Lady22 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste

Beste mensen, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij te corrigeren waar nodig. Ik ben nooit zo goed in het plaatsen van commas en punten. Meestal schrijf ik wel een enthousiaste brief maar is me opstelling iets minder. Willen jullie mij hierin in corrigeren?

Alvast bedankt,


xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx


Plaats, datum.

Betreft: Sollicitatie vacature ‘’receptioniste/telefoniste’’.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature op de website van (website) maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van regioreceptioniste. In de opzet van uw vacature klinkt openheid en enthousiasme door, dit is precies waar naar ik opzoek ben.

Op het moment volg ik de opleiding van receptioniste/telefoniste te (plaats). In deze opleiding leer ik de schakel te zijn tussen de klant en de receptioniste.

Wat mij aanspreekt aan de functie van regioreceptioniste is de afwisseling. Het werken en inspringen bij diverse locaties zie ik als een uitdaging. Tevens ben ik zeer flexibel m.b.t werktijden en heb ik zeer zeker geen 9 tot 5 mentaliteit. Daarom vind ik het tijd om mij in te zetten voor (bedrijfsnaam) omdat ik de juiste kandidaat ben voor deze functie.

Ik kan mijzelf omschrijven als een enthousiast persoon, klantvriendelijkheid voorop stelt. Van mij kunt u een prettige collega verwachten. Die zowel in teamverband als individueel goed kan functioneren.

Ik hoop dat ik u heb weten te overtuigen zodat u werkelijk zelf kunt bepalen of ik de geschiktte kandidaat ben voor deze functie. In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

(naam + achternaam)

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren