Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 maart 2010, 12:19
nihe nihe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 maart 2010
Berichten: 1
nihe is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie naar huidige werkgever

Kan iemand mij helpen? Ik moet een open sollicitatie naar me bedrijf sturen waar ik momenteel werkzaam ben als uitzendkracht. De mensen van kantoor die kennen mij al goed en zijn heel tevreden over me. Dus een uitgebreide open-sollicitatie hoeft ook niet echt. En daar is mijn persoonlijkheid ook niet naar. Kan iemand mij vertellen wat ik beter weg kan laten en of er foutjes in staan.

Bij voorbaat dank


Geachte Dhr ******


Bij deze wil ik graag een open sollicitatie doen. Ik ben nu een aantal maanden werkzaam als uitzendkracht in de *******
en heb het nog steeds heel erg naar me zin. Graag zou ik daarom in aanmerking komen voor een vaste aanstelling.

Wat ik leuk vind aan het werk is het omgaan met verschillende mensen en daar het aanspreekpunt van zijn. En vooral om
ervoor te zorgen dat de bezoekers het ook leuk vinden en het naar hun zin hebben in de *****. Een stukje geven en nemen en
dat is tot nu toe voor mijn gevoel zeer positief verlopen.

Het is een verantwoordelijke baan, dat vind ik belangrijk. Daarnaast vind ik het prettig om zelfstandig te werken.Gezien mijn inzet
en enthousiasme denk ik goed te passen in deze functie en word ik dan ook graag uitnodigd voor een sollicitatiegesprek.


Met vriendelijke groeten,


**********

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren