Los bericht bekijken
  #5  
Oud 16 oktober 2009, 12:28
pcjvanhemert pcjvanhemert is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2009
Berichten: 8
pcjvanhemert is on a distinguished road
Smile Re: Open sollicitatie administratief medewerker & cv

hoi

ik zou het fijn vinden als nog iemand nog een keer mijn brief wilt beoordelen.
of er nog fouten of verbeterd kan worden voor ik hem op stuur.

‘s-Hertogenbosch 15 Oktober 2009


Betreft: Open sollicitatie administratief medewerkster


Beste Mr. Smit,

Van een kennis had ik gehoord dat er een vacature is vrijgekomen voor administratief medewerker.

Op dit moment werk ik bij het uitzendbureau Start People Afdeling Zorg.
Als uitzendkracht val ik in voor de Stichting van Neynselgroep.
Het werken in de zorg bevalt mij goed, maar ben toe aan een nieuwe uitdaging, ook als dat betekent dat ik moet switchten van functie. Zo kan ik mijzelf ontplooien en nog meer laten zien wat ik waard ben. Zo denk ik er tenminste over.

Waarom ik bij frank’s security wil werken is omdat het mij de juiste plek lijkt om je zelf verder te kunnen ontwikkelen in een functie. Nog een reden waarom ik bij het bedrijf wil werken omdat er een paar bekenden bij frank’s security’s werken.
Mijn eigenschappen passen het bedrijf en de functie vanuit mijn oogpunt:
Sociaal, zelfstandig, betrouwbaar, punctueel:

Ik ben een sociaal iemand die een baan wil hebben waar ik kan werken met (andere) mensen. Of het nou in de zorg is of op kantoor. Met zelfstandig werken heb ik geen problemen mee. In veel zorginstellingen krijg je allemaal een eigen looproutes (bewoners). De verzorging van deze bewoners zijn jouw verantwoordelijkheid. In ben integer wat heel belangrijk is in de zorg. Je bouwt een vertrouwensband op met de mensen.

Ik ben punctueel en lever mijn werk goed en op tijd af. Ik loop er de kantjes niet van af. Dit is te zien aan mijn werk in de instellingen en mijn opdrachten op school.

Voor een duidelijk overzicht van mijn werkervaringen verwijs ik u naar mijn bijgevoegd cv.
Ik zou het leuk vinden als u mij uitnodigt om dit cv in een persoonlijk gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groeten,

Priscilla van Hemert
Diamant 1
5231 KD Den bosch

Bijlage: CV
Met citaat reageren