Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 augustus 2014, 10:01
itsrolf itsrolf is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2012
Berichten: 2
itsrolf is on a distinguished road
Standaard Ik weet niet wat ik wil/moet doen

Na 11jr als verkoper bij bij IT'S te hebben gewerkt, ben ik door het fallisiment op straat komen te staan. Gelukkig ben ik tot nu toe iedere keer als verkoper snel weer aan de bak gekomen maar het waren allemaal contracten van 6mnd. die iedere keer niet verlengt werden, waarbij dan weer verschillende redenen werden gegeven. Mijn laatste werkgever was Saturn. Daarvan heb afgelopen vrijdag weer te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengt omdat ik niet allround genoeg was en ondanks mijn omzet van €190.000,- te weinig aan bij verkoop had gedaan.

Moedeloos wordt ik ervan om iedere keer maar weer een contract van 6mnd. te hebben en dan weer te moeten gaan solliciteren of liever gezegd uit gekost te worden want zo voelt het. De hele wereld zegt dat ik goed ben in de verkoop maar waarom lukt het mij dan niet om er tenminste een contractverlenging eruit te slepen?

Aan de ene kant wil ik erg graag doorgaan in de verkoop maar aan de andere kant zit ik te denken om iets in de beveiliging te gaan doen.

Ik heb een hele lichte vorm van het syndroom van Asperger en mijn peut vind dat ik moet doorgaan in de verkoop. maar ik zie dat niet meer zo zitten omdat ik steeds maar weer een tijdelijk contract krijg wat bij mij een heleboel onrust veroorzaakt

Zijn er ook andere mensen die met het bovenstaande worstelen en hoe gaan jullie er dan mee om?
Met citaat reageren