Los bericht bekijken
  #4  
Oud 18 juni 2006, 12:12
spoenk spoenk is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2006
Berichten: 10
spoenk is on a distinguished road
Standaard Re: 4 weken voor bevalling op gesprek

Beste Susanne,

Bedankt voor je reactie!

Mijn buik is (hoewel compact) duidelijk aanwezig (mag ook wel met 35 weken). Achteraf gezien had ik misschien vooraf het versturen van de sollicitatiebrief moeten vragen per wanneer zij deze functie vervuld willen hebben. Stel dat het per 1 augustus is (of nog sneller), dan is 16 oktober vast nog een lange periode voor hen om te overbruggen. Ik zal dan alleen een kans(je) kunnen maken als ik (ver) boven de andere sollicitanten uitsteek (dan moet ik mijn gesprek erg goed voorbereiden).

Als ik nu benadruk dat de kinderopvang goed geregeld is. Mijn man flexibel is qwa werk/kinderen. dit het tweede kindje is. enz... en de selecteurs er misschien van kan overtuigen dat ze beter kunnen wachten op iemand die wel het best geschikt is, dan dat ze iemand aannemen die wel per direct beschikbaar is, maar met minder kwaliteiten waar ze dan een paar jaar aan vast zitten.

Tja... wat zal ik doen? Vrijdag is het gesprek. Enerzijds wil ik liever open kaart spelen en niet onnodig energie van mezelf en de selecteurs verspillen, anderzijds is het misschien een goede oefening voor mezelf en een mini kansje op een nieuwe baan....?

Alle ervaringen zijn dus welkom, dus graag jullie reacties!

groetjes, spoenk
Met citaat reageren