Los bericht bekijken
  #4  
Oud 30 oktober 2007, 13:00
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Kan ik een schadevergoeding eisen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Ik begrijp het verhaal niet helemaal. Heb je een arbeidsovereenkomst met UenZO bereikt, of heb je ontslag genomen in het vertrouwen dat het wel goed zou komen? En is die overeenkomst op papier gezet in de vorm van een getekend contract? Wat staat daar dan in over de startdatum? Wat zeiden ze op de dag dat je moest werken en wat heb je toen gedaan?

Nee, een mondelinge overeenkomst. Met de volle 100% van UenZo, dat ik 15 oktober indienst zou treden bij ze. Daarbij verzekerde ze mij dat ik met een week mij contract thuisgestuurd zou krijgen.
De dag dat ik moest werken, wist ik niet hoelaat ik moest beginnen. Dus ik belde ze S' ochtends op om te vragen hoe het zat. Ik belde toen naar de personeelszaken en die vertelde mij dat ik toch kon werken. Toen ik in Amsterdam was, bleek dat ze weer geen werk voor me hadden. Terwijl die vrouw waarmee ik een gesprek meehad mij verzekerde dat er werk voor mij zou zijn. Dus ben ik toen naar huis gestruurt, dat ik de volgende dag gebeld zou worden over mijn rooster.

Kortom ik heb mijn contract niet kunnen tekenen, omdat ik die nooit heb gehad, maar ik had wel een mondelinge overeenkomst met ze afgesloten. <- dit lijkt mij ook een contract?

Sanka
Met citaat reageren