Los bericht bekijken
  #14  
Oud 12 maart 2008, 09:57
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatiebrief. graag advies!

zIE IN DE TEKST DE OPMERKINGEN IN HOOFDLETTERS.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door student Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb mijn sollicitatiebrief geschreven. Graag hoor ik jullie mening.

Ook taalfouten, typefouten en dergelijke hoor ik graag. Daarnaast natuurlijk inhoudelijk commentaar. Hoe komt de brief op jullie over? Vinden jullie hem overtuigend of te standaard. Zelf twijfel ik of die te persoonlijk is.

Jullie mening en advies is zeer welkom!



Geachte heer ......,

Op de site xxxxxxxxx.nl zag ik de mogelijkheid om te solliciteren naar een functie als scheidingsmakelaar. Door de informatie die op u site staat is mijn interesse dan ook meteen gewekt. Doordat mijn ouders zijn gescheiden en ik lange tijd het contact met een van beide was verloren, weet ik hoe belangrijk het is om een scheiding op een goede manier te regelen. Door middel van deze brief zou ik graag naar deze functie solliciteren.

HET IS UW SITE
INTERESSE IS GEWEKT. (DAN OOK WEGLATEN)

Onlangs heb ik heb mijn opleiding HBO-rechten succesvol afgerond. Hierdoor bezit ik al de nodige kennis, die ik kan gebruiken bij deze functie. Naast mijn eigen ervaring beschik ik over een groot inlevingsvermogen, waardoor ik mensen goed begrijp. Door mijn stage bij Laser Lafayette Services bv Nederland en mijn werk bij Mc Donalds, waar ik veel contact met mensen had, heb ik de nodige mensenkennis opgedaan.
U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten, die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Ik ben een leergierig persoon en ben dan ook bereid de nodige trainingen te volgen om de cliënten zo goed mogelijk te begeleiden. Ik ben integer en werk zeer accuraat.

DE WERKGEVER MAG VAN JOU EEN FLEXIBELE ETC WERKHOUDING VERWACHTEN.

Daarnaast spreekt de werkwijze van de scheidingsmakelaar mij erg aan. Als eerste omdat er eerst een gratis adviesgesprek plaatsvindt. Hierdoor wordt de dienstverlening laagdrempelig. Verder is er één contactpersoon die alle zaken regelt, waardoor het contact persoonlijk is. Als laatste vind ik het zeer goed dat na de dienstverlening een evaluatie plaatsvindt. Dit duidt erop dat men de dienstverlening wil blijven verbeteren en dat is zeer belangrijk.

PRIMA

Graag zou ik door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakingsgesprek waarin ik mijn motivatie verder kan toelichten en om nader kennis te maken met het bedrijf.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren