Discussie: Ervaringen gevraagd
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 juni 2007, 09:35
Blondie Blondie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 juni 2007
Berichten: 3
Blondie is on a distinguished road
Standaard Ervaringen gevraagd

Hallo,

Wegens een verslechterde werkrelatie met mijn werkgever is er in onderling overleg besloten dat ik vertrek. Ik heb een aantal gesprekken gehad met een loopbaancoach (een positieve ervaring overigens) en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik onder mijn niveau werk. Maar om werk te vinden dat beter bij mijn capaciteiten aansluit, moet ik (ben ik zelf van mening) wel een opleiding gaan volgen.

Nu ben ik van plan om HBO Communicatie van het NCOI te volgen omdat dit een praktijkgerichte opleiding is die mij wel aanspreekt. Maar wanneer ik nu op internet ga rondkijken bij www.studiekeuze123.nl, wordt er aangegeven dat de kansen op een baan met een communicatie-opleiding ronduit slecht zijn. De twijfel slaat nu toe. Ik heb een half jaar de tijd om een andere baan te vinden voordat ik vertrek bij mijn huidige werkgever en die baan moet wel enigszins aansluiten bij de opleiding die ik wil gaan volgen. Nu ben ik bang dat ik geen baan kan vinden in die richting (heb ik nodig voor praktijkervaring) en dat ik niets aan de opleiding heb. Wie heeft ervaringen met een vergelijkbare situatie?
Met citaat reageren