Los bericht bekijken
  #4  
Oud 16 maart 2009, 23:16
will_47_van_houtum will_47_van_houtum is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 maart 2009
Berichten: 2
will_47_van_houtum is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief teammanager

Hallo medelezers

Allereerst dank voor jullie positief opbouwende kritiek.

Ik heb de brief op een groot aantal punten gewijzigd. De afkortingen en de streepjes zijn eruit.
De gehele alinea met "Door mijn inbreng zijn de sales terug op niveau" is er ook uitgehaald.
De afsluiting "ik hoop" heb ik omgezet naar, Uw uitnodiging voor een gesprek zie ik met veel plezier tegemoet. (zie 4e alinea).

T.a.v. de lengte heb ik e.e.a. aanzienlijk ingekort. Na de 2e alinea welke eindigt op "coachen en aansturen van medewerkers." zijn er nu nog maar 2 alineas over.

3e alinea
Als gesprekscoach ben ik verantwoordelijk voor de opleiding en training van nieuwe en bestaande medewerkers alsmede hun gesprekskwaliteit. Continu inspelend op de veranderingen binnen de energiemarkt weet ik medewerkers enthousiast en gemotiveerd te houden. Door mijn kennis en ervaring van de geliberaliseerde energiemarkt om te zetten naar creatieve en resultaatgerichte oplossingen, ben ik meer een meedenkende coach, dan een supervisor.

4e alinea
Met mij als teammanager stelt xxx iemand aan die oog heeft voor kwaliteit, doelstellingen realiseert en medewerkers laat ontplooien binnen hun eigen verantwoordelijkheid. Uw uitnodiging voor een gesprek zie ik met veel plezier tegemoet. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan U toelichten.


Met een energie(ke) doch vriendelijke groet,
Will … Xxx…
Met citaat reageren