Los bericht bekijken
  #4  
Oud 24 januari 2013, 17:54
redbad redbad is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 januari 2013
Berichten: 2
redbad is on a distinguished road
Standaard

In de eerste plaats een erg leuke brief. Je komt erg gemotiveerd over. Ik zou inderdaad wat meer de niet relevante hobby's weglaten. Misschien kan je nog een voorbeeld geven dat je mensen hebt begeleid; bij scouting bijvoorbeeld of in het leger? Let trouwens op AKI en GVA. Als het in de branche algemeen bekende termen zijn, dan kan je het gewoon zo laten. Anders zou ik even aangeven in de brief of de CV wat dat inhoudt,

Verder heb ik nog wat dingen aangepast. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door osterhose Bekijk bericht
--------------------------------------------------------------------------


Beste heer ...,

Afgelopen week kwam ik op jullie site de vacature voor canyoninginstructeur tegen. Vanwege mijn achtergrond en interesses voelde ik me direct aangetrokken. Na me verder te hebben ingelezen over het gebied en de werkzaamheden heb ik uiteindelijk besloten de stoute schoenen aan te trekken en u deze sollicitatiebrief te schrijven.
Momenteel ben ik werkzaam in de textielreinigingbranche Ondanks dat ik het hier naar mijn zin heb, ben ik er gaandeweg achter gekomen dat ik toch een zeer belangrijk deel van mijn vorige werk als militair mis. Met name het samenwerken, groepsgevoel, actie en avontuur zijn dingen die ik in een “normale” baan waarschijnlijk nooit zal vinden.

Vanaf kind zijnde voel ik mij al aangetrokken tot het actieve buitenleven. In deze tijd ben ik dan ook veel wezen kamperen en ben ik lid geweest van de scouting. Ook was ik vaak te vinden in het zwembad, waar ik na het behalen van verschillende diploma’s 4 jaar lang competitief wedstrijdzwemmen heb gedaan.
Toen ik in dienst kwam is mijn liefde voor de bergsport pas echt ontstaan nadat ik mijn certificaat werken op hoogte & rotsklimmen heb behaald.
Dit heeft er in geresulteerd dat ik in 2005 de mogelijkheid kreeg mijn AKI-certificaat te behalen. Hierna ben ik regelmatig op GVA geweest in Bad Reichenhall, zowel in de zomer als in de winter periode. Hier heb ik veel mooie ervaringen opgedaan met verschillende bergsporten waaronder canyoning. Andere canyons die ik heb mogen bedwingen zijn onder andere in Kroatië en Zwitserland.
Ik zou mijzelf omschrijven als een hardwerkende, verantwoordelijke en sociale persoonlijkheid met een gezonde dosis humor. Mijn vrije tijd breng ik graag door met vrienden. Muziek speelt een grote rol in mijn leven, ik ga dan ook graag naar festivals en concerten. Verder ben ik zeer geďnteresseerd in geschiedenis, cultuur en de natuur. Een andere grote hobby van mij is koken. Het lijkt me dan ook geen straf om indien nodig de kok te ondersteunen met zijn werkzaamheden.

Hoop u bij deze voldoende geďnformeerd te hebben, mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan licht ik deze graag toe in een gesprek. Ik zie uw antwoord graag tegemoet.


Met vriendelijke groet, ...
Met citaat reageren