Los bericht bekijken
  #4  
Oud 26 maart 2013, 13:06
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Met dit briefje prijs je je niet meteen uit de markt. Er staat niets in waarmee je die persoon tegen de schenen schopt. Je schrijft wel behoorlijk vanuit het ik-perspectief: ik heb u geprobeerd te bellen, ik heb een goed gevoel overgehouden aan het gesprek, ik zie de baan wel zitten en ik hoop dat u me uitnodigt voor een vervolggesprek.

Citaat:
Persoonlijk heb ik hierbij een heel goed gevoel aan overgehouden na het bespreken van de functieomschrijving en het team waarmee ik zou komen te werken. Het werken met verschillende mensen op verschillende locaties, het begeleiden / coachen van het team en de verantwoordelijkheid is voor de motivatie om deze uitdaging aan te gaan.
Dit stukje loopt niet helemaal lekker en kan wel wat scherper. Je enthousiasme komt niet echt naar voren en dat mag wel!

Ik heb hieronder een opzetje gemaakt. Je moet er zelf nog even aan sleutelen

Geachte heer ..... ,
Allereerst wil u bedanken voor het fijne gesprek van 11 maart jl.
Gisteren heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar helaas was u niet op kantoor. Vandaar dat ik het nu even via deze weg een bericht stuur.

Ik wil u namelijk graag laten weten dat ik een zeer goed gevoel heb bij de functie van xxx bij uw organisatie. De taken die bij de functie horen, spreken me zeer aan en passen uitstekend bij mijn eerder opgedane werkervaring.

<Welke voordelen heb jij de organisatie te bieden?>
<Wat spreekt jou zo in de organisatie aan?>

Daarom hoop ik van harte dat we aan dit prettige eerste gesprek een vervolg kunnen geven.

Met vriendelijke groet,
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren