Los bericht bekijken
  #6  
Oud 10 februari 2010, 22:09
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Docent die denkt over carričreswitch... maar wat?

Helaas blijken je eerder keuzes niet helemaal goed uit te komen; als ik je bericht lees zou ik vooralsnog eerst eens bij een andere onderwijsinstelling gaan kijken. November 2008 schreef je nog:
Citaat:
Heel eerlijk gezegd wil ik eenvoudigweg weer het onderwijs is. Daar moet ik zijn. Dat is wat ik wil.
Maarrrrr... ik ga zeker die sites bekijken... you nerver know...
Die sites gingen overigens over: ZZP-er worden.
Ofwel, zelfstandig aan de slag. Uiteraard zijn er ook dan in de Randstad veel meer mogelijkheden. En probeer dan ook 'out of the box' te denken. Je kunt voor een deel wel met je talen schermen, dat is geen garantie (familielid van mij spreekt 9 talen vloeiend, is tolk geweest en werkte uiteindelijk in een verzorgingstehuis...).
Je zou kunnen kijken naar wat voor intrinsieke sterke punten jij hebt. Waar ben je precies goed in. Schrijf je 5 beste eigenschappen op. Ga met die eigenschappen op zoek naar beroepen waar je die eigenschappen nodig hebt. Schrijf op wat je precies leuk vind aan onderwijs. Is het pedagogiek? Of toch meer didactiek? Er zijn vele schoolbegeleidingsdiensten waar ze vele functies hebben die misschien iets voor jou zijn!
Of educatieve uitgeverijen? Hoe vlot schrijf je een tekst, kun je redigeren of vertalen?

Zo maar wat ballonnetjes, die me te binnen schieten!

T.
Met citaat reageren