Los bericht bekijken
  #7  
Oud 14 september 2015, 11:14
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Toelatingsprogramma
Naast het afleggen van een 21+ toelatingsexamen is het ook mogelijk (wanneer je 21 jaar of ouder bent) om tot de bacheloropleiding Longfunctieanalist te worden toegelaten op grond van het korte HBO-programma Longfunctieanalist van LOI Hogeschool. Dit HBO-programma geldt in dat geval als toelatingsprogramma voor deze bachelor. Bij doorstroming naar de volledige bacheloropleiding ontvang je bovendien vrijstelling voor de gelijknamige modules die je hebt behaald met het HBO-programma Longfunctieanalist.
Wat is de URL van de pagina waar dit staat? Op de pagina over de hbo-opleiding staat dit niet. Uit dit stukje tekst maak ik op dat het kort-hbo-programma alleen toegankelijk is als je 21 jaar of ouder bent. Als ik op de pagina kijk over het kort-hbo-programma zie ik dit niet staan.

Mijn oog viel overigens op deze zin:

Citaat:
•Biedt recht op vrijstelling bij doorstroming naar de bachelor HBO Longfunctieanalist.
Dit is iets anders dan 'biedt toelating tot de bachelor HBO Longfunctieanalist'

Ik zag dat je de mogelijkheid hebt om een studiekeuzeadviesgesprek aan te vragen. Ik raad je aan om dit te doen en in ieder geval de volgende vragen te stellen:
- Ik ben 18 jaar en heb geen diploma dat mij direct toegang geeft tot de opleiding. Ik zag op de site dat er ook een mogelijkheid is om een kort-hbo-programma te volgen. Als ik dit met succes afrondt, ben ik dan toelaatbaar tot de hbo-bachelor Longfunctieanalist?
- Hoe lang zijn de studiepunten die ik voor het kort-hbo-programma haal 'houdbaar'?
- De eindopdracht bestaat uit het maken van een casus. Kunt u hier iets meer over vertellen? Heeft u voorbeelden van cases van ex-studenten?
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren