Los bericht bekijken
  #6  
Oud 7 mei 2006, 10:29
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: beroepen in de luchtvaart

Ik heb idd al contact met Heli Holland opgenomen, maar ik wilde graag van een onafhankelijk iemand (dus niet iemand van Heli Holland zelf) weten of er wel echt toekomst in zit. Ik heb namelijk al eens eerder meegemaakt dat mij meer belooft was dan dat de school kon waarmaken. Hiervoor ben ik voor niks naar Amsterdam gereden. En ik had het niet verkeert begrepen, iedereen die daar zat (ongeveer zo'n 20 mensen) kwamen met een ander idee naar die school toe.

Ik ga dus denk ik maar naar de informatiebijeenkomst die Heli Holland organiseerd, en ik hoop (en denk) dat daar verder heel veel duidelijk zal worden.

Overigens zijn de opendagen van de Koninklijke Luchtmacht mij zeker bekent. Het is één van de evenementen waar ik elk jaar te vinden ben. Ik heb voor dit jaar al een speciale vip-plaats, dus goede foto's zal ik zeker kunnen maken! Voorgaande jaren had ik nog geen goede fotocamera, waardoor ik geen foto's kon maken hoe ik die nu kan maken.....

bedankt voor de informatie! Ik ga dus even informeren bij Heli Holland, wellicht kunnen zij mij alles duidelijk maken!

m.v.g

Danny Buitendijk
Met citaat reageren