Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 april 2009, 15:38
Jacqsoecker Jacqsoecker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 2
Jacqsoecker is on a distinguished road
Standaard Projectcoördinator Netwerk en Evenementen, graag commentaar

Ik heb gister te horen gekregen dat ik vanaf 1 mei geen baan meer heb en ben dus met spoed op zoek naar een nieuwe baan. Nu heb ik de mazzel gehad dat ik eigenlijk nog nooit heb hoeven de solliciteren. Hieronder staat dan ook mijn eerste brief. Zouden jullie hem kunnen controleren op schrijf / taal fouten (ben dyslectisch) en pakkendheid?

Mijn dank is groot!

Geachte mevrouw *****,

Creatief, teamplayer die tevens ook goed zelfstandig kan werken en een coördinerend en organiserend vermogen heeft, zijn steekwoorden die op mij van toepassing zijn en daarom solliciteer ik op de functie Projectcoördinator Netwerk en Evenementen die ik op de site van ***** zag staan. De omschrijving van de functie en de werkzaamheden maakten mij erg enthousiast. Als Projectcoördinator Netwerk en Evenementen binnen uw bedrijf kan ik mijn tot nu toe opgedane vaardigheden goed gebruiken en verder ontwikkelen. De uitdaging binnen de functie en het werken binnen een omgeving als *** spreken mij aan en geven mij de mogelijkheid om een stapje verder te komen in mijn loopbaan.

Na het voltooien van mijn studie ben ik door mijn oud-stagebedrijf gevraagd om een rederij met drie passagiersschepen op te zetten. Na het eerste seizoen goed gedraaid te hebben kwam er de mogelijkheid om een andere rederij met nog twee passagiersschepen over te nemen. Deze kans hebben we aangegrepen. De afgelopen twee jaar ben ik druk bezig geweest met het samenvoegen van deze twee bedrijven en het creëren van een aangename werksfeer voor het personeel van zowel de oude als de nieuwe rederij.

Tijdens mijn werk heb ik geleerd om goed het overzicht te behouden en te coördineren om er voor te zorgen dat alle vaartochten, vaak meerdere op een dag, geslaagd verlopen. Waar nodig spring ik gedurende het seizoen ook bij als gastvrouw of catering medewerkster. Hierbij denk ik niet in problemen, maar in uitdagingen die zo adequaat mogelijk opgelost dienen te worden.

In mijn huidige functie ben ik gedurende het seizoen verantwoordelijk voor de meest efficiënte planning van de schepen, personeel en horeca benodigdheden. Hierbij in acht nemend de wensen van de klanten en de mogelijkheden van de diverse schepen. Buiten het seizoen richt ik mijn focus op het actief binnen halen van nieuwe klanten, het maken van offertes naar aanleiding van de wensen van de klant, daarbij het budget en de mogelijkheden in ogenschouw nemend. Verder zijn we altijd opzoek naar nieuwe ideeën, programma’s om nieuwe klanten binnen te halen.

Resumerend; mijn opleiding en de ervaring die ik tot nu toe heb opgedaan sluiten naar mijn idee goed aan op de functie. Graag licht ik mijn motivatie nader toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren