Los bericht bekijken
  #3  
Oud 29 juni 2015, 15:16
Homme Homme is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2015
Berichten: 2
Homme is on a distinguished road
Standaard

Hallo Change.

Bedankt voor het kijken naar mijn brief , heb een paar dingen veranderd zoals personeelsadvertentie dat was een dikke fout van mij .
Maar om dit uit te legen zoals deze zin waar jij in schreef waarom wil ik hier ervaring in op doen en wat ik die mensen te bieden heb van uit mijn eigen oude branche vind ik nog moeilijk omdat er eigenlijk bijna geen overeenkomsten zijn ja alleen dat ik de producten maakte en zij ze in elkaar in zetten tot een product.
Het is een vacature via een uitzendbureau .
Hieronder zet ik mijn brief zoals ik hem verandert heb .


Met vriendelijke groet ,
Homme.




(naam bedrijf)
(adres bedrijf)
(postcode + plaats bedrijf)



(mijn naam)
(adres )
(postcode + plaats)
(mijn e-mailadres)
(telefoonnummer)

(plaats + datum verstuurd)


Betreft: sollicitatie Assemblagemedewerker
Geachte, Mevrouw.

Op de website ****** staat een vacature waar u op zoek bent naar een Assemblagemedewerker.
Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe werkomgeving en deze vacature lijkt me leuk om werkervaring op te doen.

Ik heb jaren gewerkt als Allround Machinale Houtbewerker bij (naam oude werkgever), (plaats oude werkgever), maar door het failliet gaan van (naam oude werkgever) ben ik momenteel werkloos.

Bij (naam oude werkgever) ben ik begonnen als productiemedewerker.
Binnen deze functie voerde ik verschillende werkzaamheden uit zoals ramen en deuren opsluiten.

Stond samen met een collega bij een machine waar op tempo moest worden gewerkt om de orders volgens een planning op tijd klaar te krijgen zodat andere collega,s dit verder konden afwerken.
Bij die machine moesten we nauwkeurig werken omdat het raam of deur anders niet in elkaar paste.

Daar dit iets heel anders is dan de rijwielbranche lijkt mij het een uitdaging om hier in ervaring op te doen .
Daar ik bij (naam werkgever) af en toe als er even geen werk was ook wel in de asemblage moest helpen leek me deze vacature een mooie uitdaging om hier ervaring in op te doen .

Ik ben erg flexibel in de omgang en heb geen 9 tot 5 mentaliteit.
Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
(mijn naam)

Bijlage: curriculum vitae.
Met citaat reageren