Los bericht bekijken
  #16  
Oud 10 november 2009, 13:07
Dr33tje Dr33tje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Berichten: 6
Dr33tje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiehulp door werkcoach UWV

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midosil Bekijk bericht
hoi andrea,
dank je wel weer voor je reactie. tis voor mij een beetje lastig om te reageren want onze comp thuis doet het niet.
ik ga zeker nadenken over je bericht, ben idd nog lid vamn de vakbond dus zal eens kijken wat daar nog voor mogelijkheden zijn.
ik kon van de zomer beginnen als vertegenwoordigster (zelfst agente) maar kreeg van 3 partijen geen toestemming om dat met behoud van mijn uitkering te doen... die 3 partrijen waren uwv, vorige werkgever en participatiefonds. in een kringetje wezen ze elkaar aan om die beslissing (verantwoordelijkheid) te nemen....

wilma
Hoi Wilma,

Ik ken dat, dat doen bij mij het UWV en me ex-werkgever en daarom ben ik blij met de hulp van mijn juriste want die helpt heel hard mee te wijzen naar me ex-werkgever dat die verantwoordelijk is en dat heeft enigzins wat geholpen, ik krijg nu hulp van mijn ex-werkgever(alleen hoe ze dat doen ben ik het niet mee eens, maar door terugkoppeling naar me juriste komt er nog iets zinnigs uit) en voor de rest doe ik het zelf en een beetje hulp van deze forum enne als je iets wilt doen zoals vertegenwoordigster en dat met behoud van je uitkering, dan hoort het UWV daarin mee te gaan.
Ik hoop in ieder geval dat het je uiteindelijk iets opleverd en ik wens je heel veel succes met alles wat je gaat doen of besluit te doen!!!

Gr Andrea
Met citaat reageren