Los bericht bekijken
  #12  
Oud 11 augustus 2011, 00:26
Woef Woef is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2011
Berichten: 2
Woef is on a distinguished road
Standaard reactie brief

Je tweede poging vind ik al een aardig volwassen brief! Nice!

Toch heb ik ook nog een opmerking. Het is altijd goed om iets positief te formuleren. Ik zou er voor kiezen om in plaats van : niet vies van flexibiliteit" "erg flexibel" of "bereid tot grote mate van flexibiliteit"

"job" is populaire taal. beter als aansluiting op de functie: functie of baan.

van die competentie zou ik vervangen door wat je daadwerkelijk bedoelt: benoem het: bevestiging van mijn competentie om klantgericht te werken.

Ik vind dat je te veel alineas gebruikt. Word rommelig en ongestructureerd. Zet alle opmerkingen die je maakt over taal in 1 alinea. En zorg dat je die met elkaar linkt. Bijvoorbeeld: Mijn kennis van talen is goed. Mijn engels blijft up tot date door ....... Mijn frans schaaf ik nog steeds bij door ... Tot slot leer ik duits door middel van ...

voor mijn gevoel zou je openingszin iets anders mogen: dit is geen volledige zin. Bijvoorbeeld: De variatie in het takenpakket van de functie, de vraag naar actieve talenkennis en de branche waarin de functie beschikbaar is, zorgen er voor dat mijn onverdeelde aandacht wordt getrokken!

Je hoeft het niet met alles eens te zijn, maar dit is wat in mijn ogen anders zou kunnen!
Met citaat reageren