Los bericht bekijken
  #5  
Oud 4 april 2011, 22:31
SkylerWhite SkylerWhite is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 april 2011
Berichten: 11
SkylerWhite is on a distinguished road
Standaard

Hey, Sa79.

Bedankt voor de feedback! hier kan ik wat mee.

De vraag "waarom wil je voor die of die winkel werken" vind ik lastig,
Ik ben gewoon opzoek naar een bijbaan, en zou het leuk vinden iets met mode te doen omdat daar me intresse ligt....

Maar ik vind het lastig om op die vraag antwoord te geven, zou zeggen omdat ik een leuke baan in de mode zoek.

Maar denk dat ik iets overtuigender over moet komen, heb je een idee hoe ik dit aanpak ??


Edit: Heb het nu als volgt:

Geachte heer/mevrouw,

Graag reageer ik op de vacature … in …

Deze bijbaan is precies wat ik zoek. Mijn interesses liggen namelijk vooral in design en mode, en deze vacature sluit hier goed op aan. Ik ben zeer geďnteresseerd in mode, nieuwe trends, nieuwe designers etc.*Door mijn passie voor mode en het continu op de hoogte blijven van trends kan ik mensen van goed advies voorzien. ik ben leergierig werk netjes, snel en secuur. Ik ben altijd opzoek naar nieuwe uitdagingen, kan moeilijk stil zitten, en pak doorgaans snel dingen op, hierdoor denk ik dat ik een goede aanvullen ben op het team.
Ik zou graag 1 of 2 dagen in de week willen werken, welke dagen in de week maakt mij niet zo veel uit. Weekend en Avond kan ook, hierin ben ik flexibel.
Graag licht ik mijn brief en CV in een persoonlijk gesprek toe.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren