Los bericht bekijken
  #13  
Oud 27 februari 2011, 21:40
Sproet Sproet is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2011
Berichten: 31
Sproet is on a distinguished road
Standaard

Heb nu alleen een naar je CV gekeken, en ik moet eerlijk zeggen dat als je je CV zo mailt ik me wel kan voorstellen dat je daar niet ver mee komt. Let er op dat je geen kaders en dergelijke gebruikt. Is handig als je hem typt inderdaad en als je hem uitprint dan zie de lijntjes ook niet meer terug. Maar als je je CV zo mailt als ie nu is, zo ziet je 'toekomstig werkgever hem ook' en sorry dat ik het zeg maar het is echt een rommeltje! Dus kijk eerst eens heel goed naar de lay out. Probeer gewoon met een lege pagina te beginnen en gebruik tabs en opsommingstekens. Dat ziet er veel netter uit.
Mocht je hem niet per e-mail versturen maar uitprinten dan nog ziet het er wss heel erg rommelig uit. Dat kan je checken door even op afdrukvoorbeeld te kijken hoe het eruit ziet als je gaat printen. Dan zie je vanzelf dat er hele grote lege stukken inzitten.

Daarnaast als je je werkervaring begint met het meest recente, houdt dan ook die volgorde aan voor je opleidingen.
En in het laatste stukje zal een hoop verwarring ontstaan;


Talen

Nederlands: Moedertaal
Engels: Goede beheersing in spreken, verstaan, schrijven en lezen
Nederlands: Redelijke beheersing in spreken, verstaan, schrijven en lezen

Altijd goed opletten met knippen en plakken

Ik denk dat als je graag in een kledingzaak aan het werk wilt je moet beginnen met je CV netjes op te poetsen, een stapeltje uitprinten en met je mooiste glimlach jezelf gaan verkopen bij de winkels zelf. Maak een praatje, vraag wie er gaat over het personeel en laat je CV achter. Dan heb je jezelf, als het goed is al verkocht, zonder een brief te schrijven, dat kan je dan achteraf alsnog doen als ze daar prijs op stellen. En dan heb je in ieder geval al een mooie ingang.

Veel succes!
Met citaat reageren