Los bericht bekijken
  #6  
Oud 3 mei 2012, 10:19
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Ik heb je cv bekeken en het is inderdaad geen standaard cv. Ik vind hem eerlijk gezegd veel te lang en wollig. Je hebt flink met de marges lopen schuiven om alle tekst op de eerste pagina te krijgen, is het niet? Ik begrijp dat je jezelf wilt profileren, maar een zin als:

Citaat:
Ik vind het ontzettend interessant hoe consumentengedrag en -percepties kunnen worden beďnvloed door het inzetten van de juiste marketinginstrumenten. Het samenspel van profilering, retailbranding, kanaalontwikkeling en multi-formatmanagement binnen een retailbedrijf, fascineert mij zodoende enorm!
heeft een erg hoog blabla-gehalte. Wat bedoel je hier nu concreet mee? Stel, je bent op een feestje. Je raakt aan de praat met iemand (misschien je toekomstige werkgever) en hij vraagt aan jou: Goh, wat voor soort baan zoek jij? Wat vind je interessant? Vervolgens kraam je bovenstaande zin uit. Ik denk dat je toehoorder eens flink met zijn oren klappert. Je verkoopt jezelf echt beter door gewoon taalgebruik en concrete zaken te benoemen. Zo laat je veel beter zien dat je de theorie naar de praktijk kunt vertalen en weet waar je het over hebt.

Ik vind de QR-codes grappig, maar vraag me wel af of het verstandig is Twitter en Pinterest te vermelden. Je potentiële werkgever kan zo achter informatie komen die je misschien beter privé kunt houden (een wilde avond stappen met vrienden bijvoorbeeld).
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren