Los bericht bekijken
  #2  
Oud 11 maart 2011, 09:39
Annabelletje Annabelletje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2010
Berichten: 7
Annabelletje is on a distinguished road
Standaard

[B]Deze punten vielen mij erg op:B]

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature op de website van (website) maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van regioreceptioniste. In de opzet van uw vacature klinkt openheid en enthousiasme door, dit is precies waar naar ik opzoek ben.

Op het moment volg ik de opleiding van receptioniste/telefoniste te (plaats). In deze opleiding leer ik de schakel te zijn tussen de klant en het bedrijf
Wat mij aanspreekt aan de functie van regioreceptioniste is de afwisseling. Het werken en inspringen bij diverse locaties zie ik als een uitdaging. Tevens ben ik zeer flexibel met betrekking tot dewerktijden en heb ik zeer zeker geen 9 tot 5 mentaliteit. Dit maakt mij de ideale regioreceptioniste, graag ik zou me dan ook voor uw bedrijf inzetten
Ik kan mijzelf omschrijven als een enthousiast persoon, dieklantvriendelijkheid voorop stelt. Van mij kunt u een prettige collega verwachten. Die zowel in teamverband als individueel goed kan functioneren.

Ik vertrouw erop u overtuigd te hebben van mijn geschiktheid voor deze functie. In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

(naam + achternaam)

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren