Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 april 2013, 10:50
Ruubs. Ruubs. is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2013
Berichten: 6
Ruubs. is on a distinguished road
Standaard Baan te hoog gegrepen, andere functie misschien?

Beste allemaal,


Ik zou graag solliciteren naar een (droom)baan, die eigenlijk veel te hoog gegrepen is voor mij.
Het gaat om een bedrijf dat ruitersportartikelen (a merken) importeert en verkoopt binnen europa.
De binnendienst functie vraagt veel zelfstandigheid, kennis en lef.
Alle drie de punten kan ik best aan, maar heb totaal geen ervaring in het gene wat het bedrijf doet. Met de talen die gevraagd zou ik me nog best kunnen redden, hoewel Frans iets lastiger zal zijn.
Ik ben nog altijd erg actief in paardensport, en ben ik bekend met alle merken die het bedrijf verkoopt.
Eigenlijk heb ik op geen enkel gebied ervaring in deze functie, was een echte horeca tijger, 40 uur achter de bar knallen. Ervaring met verkopen heb ik wel.
Verkopen gewoon in een kledingwinkel, ik ben anderhalf jaar storemanager geweest.
Ook heb ik 3 jaar bij een bookingsbureau voor techno dj's gewerkt als administratief medewerker/ secretaresse. Hier had ik bij geluk geen papieren nodig, en heb ik wel m'n ervaringen opgedaan.

Hoe zou ik op een nette manier kunnen laten weten dat ik erg geinteresseerd ben in het bedrijf zelf? Dat ik inzie dat de functie te hoog gegrepen is? En misschien kan vragen of er ruimte is voor een starters functie?

Ik ben bereid cursussen te volgen om zo te blijven ontwikkelen.
Zoals je ziet, ik kan het allemaal niet zo netjes onder woorden brengen zoals andere op dit forum, vandaar dat ik juist jullie hulp vraag.
Hier onder de vacature om het allemaal wat op te helderen.

Alvast bedankt!






VACATURE | Verkoopbinnendienst.

Bedrijfsprofiel:
XX is een groothandelsonderneming die ruitersportartikelen van diverse gerenommeerde merken w.o. Kentucky, Sprenger, Gersemi, Cavalor, Equi.Linn, etc. importeert en verkoopt aan een selectief dealernetwerk in de Benelux. XX werkt met een klein jong team van enthousiaste, gedreven medewerkers.

Functieomschrijving:
Als Allround medewerk(st)er Verkoop Binnendienst werk je binnen het bedrijf van XX en heb je kantoor en magazijn onder je hoede. Een enorm brede functie waarin jij als duizendpoot logistiek, warehouse, telefonische verkoop en advisering van klanten, coördinatie en bewaking van de goederen- en orderstroom van inkoop tot uitlevering en een stukje marketing (persberichten, social media, websitebeheer) tot je taken behoren. Ook een verkoopbinnendienst bouwt relaties verder uit. Je bent mede verantwoordelijk voor de tevredenheid van de klanten en rapporteert direct aan de directeur. Het betreft een zeer dynamische functie binnen een jonge, snel groeiende organisatie.

Functie-eisen:
MBO/HBO werk- en denkniveau. Zelfstandig kunnen werken, klantgericht ingesteld, creatief, organiserend, ondernemend en geen negen-tot-vijf type. Gewenste talen Nederlands, Duits, Frans en Engels. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een commerciële functie. Affiniteit de paardensport.

Aanbieding:
Wij bieden een passend salaris voor een uitdagende en veelzijdige baan met veel ontwikkelingsmogelijkheden. De standplaats is XX.

Contactgegevens:
XXX

Gewenste reactie:
Hebben we je interesse gewekt voor deze veelzijdige baan, stuur dan snel een email met je motivatie en je cv! Heb je geen interesse in een full time functie maar zoek je part time een functie overeenstemmend met dit profiel, stuur ook dan je reactie.
Met citaat reageren