Los bericht bekijken
  #4  
Oud 16 februari 2011, 09:47
Emotions Emotions is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2011
Berichten: 5
Emotions is on a distinguished road
Standaard

je naam en je woonplaats en leeftijd niet noemen. Dit kunnen ze uit je CV halen!

Veel bedrijven weten niet precies wat een BBL inhoud! Dit zou ik absoluut niet melden. Wat eigenlijk zeg je dat hun communicatie niet goed is.

Ik ben een zelfstandige meid.... is niet echt een omschrijving voor een sollicitatiebrief. Ook zou ik niet vermelden wat de de procedure is van een BBL leerling. Ik zou veel meer focussen op de functie.

Ik neem volgende week contact met u op... vind ik wel erg zelfverzekerd. Ik zou het niet vermelden. Zij moeten jou een gunst verlenen door je aan te nemen. Een afwachtende houding is beter! Je kan altijd bellen de week erna.

Je zinnen zijn ook redelijk lang! Je derde alinea is 1 zin. Je kan dat beter splitsen in meer zinnen.
Het lijkt mij erg interessant en leerzaam om bij uw organisatie te werken, ook omdat ik graag bij een erkend bedrijf wil werken waar een doorgroei mogelijkheid is en wat mij ook aanspreekt in uw organisatie is de diversiteit van de aangeboden diensten; van zakelijke reizen tot vrijetijdsreizen, en natuurlijk samen met de klant de ideale reis samenstellen is dan ook wat ik graag wil leren bij uw bedrijf. Bijvoorbeeld:
Ik ben zeer geintresseerd om voor uw organisatie aan de slag te zijn. De doorgroeimogelijkheden en de diverse werkzaamheden spreken mij aan. De combinatie van zakelijke reizen en vrijetijdsreizen geven mij de mogelijkheid om beide markten te verkennen.

Succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren